Heeft u een vraag? Kijk of uw vraag erbij staat

De meest gestelde vragen hebben wij alvast voor u verzameld:

Wanneer wordt de dienst uitgevoerd?

 

Over het algemeen wordt de dienst uitgevoerd binnen drie maanden na het bestellen.
Kunt u niet? Dan wordt er naar een datum en tijdsvak gekeken wanneer u wel kunt. De afspraak die wij maken is op twee uur nauwkeurig. Dit betekent dat de vakman binnen het afgesproken blok van twee uur bij u arriveert.

Zijn jullie een landelijke organisatie?

 

Ja, wij zijn een landelijke organisatie. Onderhoud mijn Woning is onderdeel van Collectief Onderhoud. Door de samenwerking met verschillende partners kunnen wij in heel Nederland service bieden.

Hoe kan ik een dienst bestellen?

 

Een dienst bestellen is erg eenvoudig. Wat u moet doen is naar het gewenste item gaan in de "Shop" en daar op "Meer info" klikken. Vervolgens kunt u het gewenste abonnement kiezen en deze bestellen.

Om de dienst uit te kunnen voeren hebben wij uw gegevens nodig. Deze kunt u tijdens uw bestelling invullen. Na het bestellen zullen wij u per mail op de hoogte houden over het uitvoeren van de dienst!

Hoe kan ik mijn bestelde diensten betalen?

 

Als u akkoord gaat met het bestellen van de dienst, gaat u ook akkoord met de automatische incasso. Wij zullen het abonnementsgeld automatisch iedere maand van uw rekening afschrijven. Zo heeft u er geen omkijken meer naar!

Hoe los ik zelf een storing aan mijn Cv-ketel op?

 

Storing Cv-ketel

Een storing aan uw Cv-ketel komt altijd ongelegen. In sommige gevallen kunt u de storing zelf verhelpen, Bijvoorbeeld door uw Cv-ketel bij te vullen. Of uw verwarming te ontluchten. Is hiermee de CV storing nog niet verholpen? Neem dan contact op met de klantenservice en er staat snel een lokale CV-monteur bij u voor de deur.

 

Cv-ketel storing voorkomen

Een storing aan uw Cv-ketel kunt u in veel gevallen voorkomen door uw ketel goed te onderhouden. Onderhoud van de Cv-ketel is belangrijker dan u denkt. Een Cv-ketel is een complex apparaat dat zonder regelmatig onderhoud onverwacht kapot kan gaan. Met regelmatig onderhoud voorkomt u niet alleen een mogelijke storing aan de Cv-ketel, ook draagt onderhoud bij aan de levensduur van uw Cv-ketel en werkt uw ketel er zuiniger door. Kortom, Cv-ketel onderhoud is goed voor uw portemonnee en het milieu. Met een onderhoudscontract Cv-ketel komt een van onze monteurs regelmatig langs voor onderhoud aan uw Cv-ketel.

 

Wat te doen bij een storing aan de Cv-ketel?

Controleer eerst of:

  • de waterdruk voldoende is (tussen 1,5 en 2 bar) op de drukmeter.
  • de kamerthermostaat en/of ketelthermostaat voldoende hoog staat.
  • de waakvlam brandt en als dat niet het geval is, probeer de waakvlam dan aan te steken.
  • er een code verschijnt op het display (indien u een moderne Cv-ketel heeft die voorzien is van een elektronische ontsteking, verschijnt bij storing een code in het display; u kunt dan op de resetknop vóór op het toestel drukken).
  • de stekker in de wandcontactdoos zit.
  • de hoofdgaskraan/toestelkraan wel geopend is.
  • de zekering in de zekeringengroepenkast heel is.
  • de warmwaterkranen niet lekken.

 

Storing aan de Cv-ketel nog steeds niet verholpen?
Bel voor een storing: 0900 - 9977779
Bel voor klantenservice: 0541 - 356308

Een andere vraag?

u kunt altijd contact opnemen met de klantenservice

0541-356308